Obavijest o radnom vremenu i radu Zavoda sa strankama od 1. lipnja 2020.
Foto: Unsplash/ 🇨🇭 Claudio Schwarz | @purzlbaum
Od 1. lipnja 2020. Zavod nastavlja redovno poslovati i komunicirati sa strankama u svojim službenim prostorijama prema redovitom uredovnom vremenu.
Rad sa strankama u prostorijama Zavoda provodit će se uz pridržavanje sljedećih preporučenih epidemioloških mjera, kojih molimo da se svakako pridržavate:
- Pri ulasku u službene prostorije Zavoda, Informacijski centar (INCENTIV) i Prijamni ured (Pisarnicu) potrebno je dezinficirati ruke dezinfekcijskim sredstvom koje je na raspolaganju na ulazu u prostorije.
- Broj stranaka u prostorijama, uključujući dolazak i odlazak, ograničava se na način da se između stranaka i službenika može održavati fizička udaljenost od 1,5 metra.
- Preporučuje se nošenje zaštitne maske za lice prilikom boravka u prostorijama Zavoda za osobe koje imaju rizik od razvoja težeg oblika bolesti COVID-19 u slučaju zaraze novim koronavirusom.
Podsjećamo da je za sve radnje u postupku prijave i registracije intelektualnog vlasništva, uključivo i naknadne podneske, na raspolaganju aplikacija e-Prijava (industrijskog vlasništva) kojoj možete pristupiti ili putem internetske stranice DZIV-a https://www.dziv.hr/hr/e-usluge/e-prijava/ ili putem sustava e-Građani (Prijava industrijskog vlasništva)
https://pretinac.gov.hr/KorisnickiPretinac/eGradani.html.
Za informacijske usluge i usluge pretraživanja i analize informacija o intelektualnom vlasništvu upućujemo na komunikaciju putem brojeva telefona: (01) 6109 825, 6109 423, 6106 410, 6106 361, 6106 278 te adrese elektroničke pošte: info@dziv.hr.
Za usluge prijamnog ureda (pisarnice) upućujemo na komunikaciju putem brojeva telefona: (01) 6106 528 i 6106‐418 te adrese elektroničke pošte: pisarnica@dziv.hr.
Datum novosti: 29.5.2020.